UEFA Euro 2012 System Requirements

UEFA Euro 2012
Publisher: Electronic Arts
Developer: EA Canada
Minimum System Requirements
OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 Ghz / AMD Athlon 64 X2 3800+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 8 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7600 / ATI Radeon X1600
Sound Card: DirectX Compatible
Network: Broadband Internet Connection for Online Multiplayer
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse
Recommended System Requirements
OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 GHz / AMD Athlon 64 X2 5000+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 8 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce 8800 GTX / ATI Radeon HD 3850
Sound Card: DirectX Compatible
Network: Broadband Internet Connection for Online Multiplayer
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse
Notes:
Add-on (FIFA 12)

8 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt numai rele pentru pc meu:)):(

Anonim spunea...

merge perfect..am chiar mai mult decat atat

Anonim spunea...

de unde sa il donwlandez

Anonim spunea...

mie imi merge la high perfect cu 4 giga ram si procesor de 3.2 y3 si video de 512

Anonim spunea...

eu am 16gb ram procesor intel i7 = 4 nuclee virtuale - 4 fizice placa video nvidia 4096mb gtx si tot ce vrea pula mea

Anonim spunea...

ce ziceti imi va merge cu
Procesor: Pentium dual-core B960,
Ram: 4 ddr3
Placa Video : Integrata Intel Hd Graphics 3000
Imi va merge ?

Anonim spunea...

nu cred ca va merge ca nu are piciore....dar pe pc va merge

Anonim spunea...

Nici tie nu-ti va merge ca nici pc-ul nu are picioare,dar cred ca v-a functiona

Trimiteți un comentariu